OK !

Мрієш відкрити свою кав'ярню?

Довірь мрію професіоналам

Окупність від 9 місяців

Термін реалізації від 60 днів

Інвестиції від 12 000 $

Наші проекти, які ми створили з нуля

КАВ’ЯРНЯ “НІС”

КАВ’ЯРНЯ “I'll Be Black”

КОНФЕРЕНЦ ЗАЛ "Gogol Hub"

UL KAWOWE STUDIO, WROCLAW

Що ми візьмемо на себе?

ПРОЕКТНИЙ ЕТАП

Пошук місця, розробка концепції, створення назви, складання бізнес-плану, розробка дизайн інтер'єру

ЕТАП РЕАЛІЗАЦІЇ

Пошук підрядників і постачальників, ремонт і декорування приміщення, підбір і замовлення меблів, купівля і налаштування устаткування, розставляння меблів і устаткування

ЕТАП ЗАПУСКУ

Розробка і опрацювання меню, вибір кавового зерна, реклама в соціальних мережах і ЗМІ, автоматизація процесу обліку, організація запуску і роботи кав'ярні в цілому

Чому саме ми?

При создании кофейни мы основываемся на правиле 5Р

PRODUCT

Продукт має бути крутим і якісним

PLACE

Місце має бути релевантне для того продукту, який продаєте, і для тієї аудиторії, яка купує

PRICE

Ціна має бути конкурентною з точки зору продукту і місця

PEOPLE

Це ваша команда, яка створює, продукт, і люди, для яких вона його створює

PROMOTIONE

Правильно підібрані маркетингові інструменти, допомагають притягнути увагу до вашого бізнесу

У нас часто запитують:

Витрати на відкриття кав'ярні залежать від багатьох факторів: вартість нерухомості, необхідного обладнання, матеріалів та фахівців у вашому місті, позикові чи власні кошти, рівень закладу, особливості конкуренції та інші. Мають значення площа і на яку цільову аудиторію націлена кав'ярня. Адже можна відкрити кав'ярню на колесах або невелику кавову скриньку та пропонувати "каву з собою". Або купити/зняти приміщення, розробити авторський дизайн з урахуванням всіх модних тенденцій, поставити сучасне обладнання, побудувати свій кондитерський цех та кухню. Бюджет таких закладів відрізнятиметься.

Все залежить від формату закладу - розмір орендованої площі, кількості людей у ​​команді, складу та якості меню, наскільки концепція відповідає Вашій цільовій аудиторії. Зазвичай для невеликої кав'ярні термін окупності від 9 місяців, для великого проекту від 18 місяців.

Починати варто з побудови концепції та поняття хто Ваша цільова аудиторія, потім шукати приміщення потрібної площі у необхідному місці.

Крім класичної реклами в соціальних мережах є ще багато інструментів - розміщення на онлайн картах, робота з місцевими туристичними операторами, правильно розміщена зовнішня реклама, рекомендації в місцевих групах і чатах, реклама та акції спільно з бізнесом "по сусідству" та ще багато інших варіантів, які донесуть інформацію до вашої аудиторії.

Тут все просто!)) Команда Bedoin coffee постійно проводить дегустації та капінги кави, бере участь у чемпіонатах та виставках та може гарантувати якість зерна. Додатковими перевагами роботи з нами є відкритість та доступність для спілкування - ми регулярно організовуємо зустрічі, лекції, кавові заходи, допомагаємо з підбором та налаштуванням обладнання, пошуком та навчанням команди.

Залишились питання?

Напишіть нам!

Відкрити свою кав'ярню

Залишити контакти для зв'язку